-Akupunktur!

Första dagen på nya jobbet. Kändes helt okej. Fast va tungt för armen & över kroppen. Kontaktade Vårdcentralen början av förr förra veckan & fick en akut tid till sjukgymnasten på onsdagen förr förra veckan. Där kollade vi igenom hela över kroppen & han konstaterade att jag hade överansträngning höger sida alltså armen & det. Så jag fick övningar att göra & sen skulle jag höra av mig om två veckor till honom.
 
 
 
Men fick ringa akut till Vårdcentralen i fredags för att jag inte kunde stå ut med värken. Den har blivit mycket värre. Dom på Vårdcentralen sa att jag skulle ringa sjukgymnasten för det var det jag & han kom överens om. Har ringt hela fredagen, måndagen & idag. Så pratade in ett meddelande idag.
 
 
Hjälpte inte övningarna som jag gjort i två v nu som vi kom överens om så är nästa steg akupunktur. Han konstaterade även att hela min rygg, axlar & nacke behöver regelbunden träning & massage.
 
 
Jag har feber från & till & värken sitter i båda armarna, hela nacken & ryggen nu! Hoppas på att sjukgymnasten ringer tillbaka snart!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»