-Imorgon kan jag nästan LOVA att jag kommer få ett stort DAMP UTBROTT TILL MAX! :-/

Just fan det är redan söndag & imorgon måndag & det innebär att J från Karlstad ringer mig angående den nya handläggare som anställer ledsagare & kontaktperson! :-)
 
Har tydligen fått en ledagarae & kontaktperson som dom tycker jag ska träffa men de blir tyvärr bara träning måndag & fredag klockan åtta med henne. Men då tar jag & tränar själv onsdag!
 
Det va en vit lögn i de jag skrev där skulle jag tro om träningen! Men som vi kom överens på SIP mötet så ska de tränas måndag & fredag klockan åtta! Mitt ända krav! Se till för fan att tillgodose det NU!
 
Sägs att den personen som är frågad om att bli min kontaktperson inte kan de dagar som vi var överens på SIP mötet! Det roliga är att alla va med & bestämde att det skulle bli de dagarna som jag skrivit! Mötet avslutades med att det skulle bli så!!
 
Så J har att göra imorgon efter som att jag är 95% säker på att detta INTE kommer fixas! Men VI ALLA var överens Torsdagen 15 januari 2015! Om detta!
 
Nu är jag elak men myndigheterna va med på mötet & alla andra som jobbar för mig & som ska se till att jag får rätt till mina rättigheter, att allt går rätt till & att allt gör som sagts på SIP!!
 
:-):-):-)
Kanske ett elakt inlägg mot vissa nu! Men allt är sanning! Och beviset lär jag antagligen få imorgon på detta jag skrivit!
 
Är det till all förmodan så som jag skrivit så kommer jag fått ett sånt jävla utbrott & DAMP TILL MAX imorgon!!!
 
Men nu ska jag försöka tänka på annat resten av denna dagen! Och jag kommer skriva direkt när jag hört något så ni får veta hur det gått! :-)
 
Ha nu en trevlig söndag alla som läser! Och glöm inte att alla har rätt till sina rättigheter, att bemötas med respektkt. Lova & kom inte äveräns om något med någon om ni ändå inte kommer stå för det, hålla det, verkställa det eller kämpa för dina/mina rättigheter!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»