-Inget samtal igår enligt överenskommelsen & är inte de minsta förvånad!

Inget samtal igår som sagt & jag är inte speciellt förvånad utan mest förbannad! Eftersom att saker fortfarande säg men inte görs &  att människor inte står för de dom sagt!
 
Ska bli roligt att se idag om det blir samtal enligt överenskommelse! :-) Men som sagt inget jag tror på överhuvudtaget! Det snackas så mycket! Å inget görs!
 
Nu är jag på väg till psykologen vilket känns skönt! Att få prata med en vettig människa! Och att få rådfråga någon som kanske kan ge mig lite råd så att jag kan hantera detta bättre än vad jag gör. Men innerst inne så hanterar jag det helt rätt enligt mig själv eftersom att jag är trött på det hela!
 
Att behandlas som skit är ingen värd! Att lova mig saker som de inte kan stå för är inte okej enligt mig! Man lovar inget något som man inte kan stå för! Det handlar om respekt till människan man lovar saker!
 
Alltså jag litar inte på någon längre & det är inte så jävla konstigt! Eller har jag fel? 
 
Nej nu ska jag fortsätta att gå till psykologen & jag lovar att det blir ett blogg inlägg senare efter min kära psykolog!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»