-Katterna & projektet som börjar bli klart!

När tvätten är klar funderar jag att dra till djuraffären för att kolla på lite halsband & godis åt de små godingarna.

 

Mario vet jag biter på högtalar sladdarna men det kan även vara Lillan också. Så vi har strulat jag & M för att få ingång mitt ljud igen & nu äntligen fungerar det igen som det ska. Men ska bli skoj & se hur länge det håller denna gången. Köp nya kablar, löddat ihop dom & vi har även köpt nya kabellister till kablarna. Så det skulle väl vara fan om de kom åt dem nu. Då vet jag nog inte vad jag göra om jag ska vara ärlig.

 

Men jag kan inte mer än att älska dessa små godingarna & göra allt för att dom ska må bra & ha det bästa.

 

Håller på att bygga en stor kattställning till dom. Den kommer bli enormt stor. Och jag lär inte kunna flytta den utan ska jag flytta här ifrån så får jag skruva isär den. Detta görs hos M så vi får köra hit sakerna i olika delar sen & montera det här. Godingarna kommer älska den. Kommer en bild på det när de är klart. Men här är iallafall ritningen på den syns inte så bra på ritningen men som jag sa när den är klar kommer en bättre bild.

 

 

 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»