-Läkaren ringde igår & saker var inte bra i kroppen!

Läkaren från psyk ringde mig igår. Först ringde min sjuksköterska mig två gånger. Sen ringde även läkaren till mig. Eftersom att det var en del fel på blodproverna jag lämnade. Så har fått massa medicin nu som jag ska försöka hämta ut idag om jag orkar. Men det är inte så konstigt att jag är så trött & har sådana humörsvängningar när inte allt står rätt till i kroppen!
 
Naturligtvis glömde jag att ta upp att den nya medicinen till natten inte hjälper & att jag sover lika dåligt som på den gamla jag hade tidigare. Så idag har jag varit vaken sen halv fyra. Så blir långa dagar för mig. Vilket jag är JÄVLIGT trött på!
 
Aldrig trött kroppsligt utan huvudet är alltid trött. Det är som mitt huvud aldrig vilar, är helt slut i det. Jag försöker sova så länge jag kan ligga kvar i sängen men det går helt enkelt inte bara att ligga kvar när man har sån sprall i kroppen. Min hjärna sover ALDRIG & då menar jag ALDRIG! Den är slutkörd! Vad ska jag göra? Önskar jag kunde ta & bara sova tills jag känner att den har fått vila tillräckligt! Men det går inte! Varför?
 
Att ständigt känna sig trött i huvudet kan inte vara naturligt. Eller? När man är trött så blir man också på dåligt humör. Men jag hoppas att de nya medicinerna hjälper så att jag i alla fall får känna mig lite bättre än vad jag just nu gör.
 
Detta med sömnen började för väldigt längesedan. Och jag har dragit ut på att ringa läkaren & få läkartid pga. att det inte är speciellt roligt att behöva gå till läkaren hela tiden.
 
Jag känner mig också uppgiven pga. att det känns som jag inte kan få någon hjälp med hur jag mår. Känns som man provat allt! Jag vet att saker aldrig kommer gå över inom mig men önskar att det bara kunde försvinna för en dag eller så!
 
Som alla vet har jag haft en underbar sommar. Men alla tankar ligger ändå & gror. Jag har känt den inre ron väldigt länge & det är jag glad för! Men det är alltid något som inte fungerar & hela sommaren har sömnen varit ett stort problem för mig. Varje dag har jag känt mig trött i huvudet. Jag har inte tänkt så mycket i sommar men jag måste ha gjort det omedvetet eftersom att huvudet är helt slut kört!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»