-Psykläkaren & Sjuksköterskan!

Idag började jag dagen tidigt vaknade vid tre & kunde inte sova mer. Vet inte varför. Så jag har fixat & plockat lite här hemma. Idag ska jag även till Apoteket om jag orkar vill säga.
 
Har fått ny medicin till natten men hjälper mig inte det minsta. Den är till för att sova bättre & så. Var till läkaren den 6 Juli så jag har ätit dessa tabletter ett tag. Fick även ta en hel del blodprover pga. att jag inte mår så bra kroppsligt. Det kan vara vitaminer brist, för låga doser av vissa mediciner eller för höga doser av vissa mediciner jag tar. Sen kollade han även mina salter som har varit ett problem länge.
 
Det är länge kvar tills jag ska tillbaka till psyk läkaren. Ska inte dit förens den 23 September. Så jag ringde till min sköterska igår & pratade in ett meddelande så jag hoppas att hon ringer upp under dagen.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»