-SOC & inspektion av lägenheten!

Idag har jag plockat & diskat alltså det jag alltid gör på morgonen. Har fortfarande inte kommit iväg till Apoteket. Var ner & kollade om det fanns någon tvättid idag men det fanns det inte. Upptaget hela dagen idag & imorgon så får ta & tvätta till veckan istället. Vi har alltid så många lediga tider i detta hus. Vilket är jävligt bra tycker jag.
 
Idag hoppas jag att jag orkar träffa pappa Baloo lite. Han skulle egentligen komma igår men jag orkade inte skulle försöka sova lite men det gick ju inte alls.
 
SOC har inte gjort någon inspektion av lägenheten på evigheter vilket är väldigt skönt. Jag ska få en ny tjej som inspekterar lägenheten nu pga. att hon jag har nu tål inte katter så jag har fått stänga in dem på toaletten när hon har kommit. Så jag har begärt att byta person. Tycker inte det är rätt att behöva stänga in dom på toaletten.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»