-Kan inte andas!

Nu har jag tagit en promenad till sjukhuset. Varit in till Apoteket & köpt huvudvärkstabletter. Sen gick jag till Cafét men såg inte min moster där C. Tror att hon fortfarande jobbar där. Köpte mig en Coca-Cola Zero.
 
Just efter promenaden nu så satt jag mig i receptionen på Centralsjukhuset & började tänka men hjärnan är tom så vad ska jag ta upp hos psykologen?
 
Känns ganska skönt att jag inte har några tankar just nu. Men den ångest & klump jag känner inom mig finns fortfarande kvar. Det känns som att någon ligger på mig så att jag inte får någon luft.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Anonym

Jag slutade 15.30! Så synd att jag missade dej gumman ❤️ Jag hoppas du mår lite bättre snart.. Puss o kram ❤️❤️

Svar: Okej. Tack. Puss& Kram!
Anna Christensen

»»»»»»»» 2015-06-11 | 18:34:52

»
»
»