-Lördagen med lillebror & M var hur mysig som helst.

I lördags så var vi till Ikea & köpte ett pysselbord till mig. Så att jag slipper ta bort & plocka undan varje gång jag har pysslat klart. Köpte även nya skor till mig eftersom att jag var i behov av nya. Och nya skärp är också inhandlat.
 
Senare på kvällen hämtade vi min lillebror L. Vi hade bestämt under veckan att vi alla tre skulle gå på Bio tillsammans & äta ute. L valde Bio & det blev Spy. L ville gå & äta på Max också så det fixade vi. Sen köpte vi massa dricka, chips & popcorn där inne också. Efter Bion så åkte vi hem till mig & här spelade L & M Nintendo. Tyvärr är L pälsallergier så han kunde inte stanna hos mig så länge men ett tag i alla fall.
 
Hade en underbar lördag. Och att vara med lillebror några timmar var väldigt roligt & mysigt! Det hoppas jag att han vill göra om!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»