-Till Tyskland & midsommar planerat! :)

Hej var åter igen ett tag sedan jag skrev! Vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre! Som det alltid gör så går det i perioder då jag skriver här!
 
Helgen har varit hur bra som helst. M kom hem i torsdags. Och i lördags var vi i Kristianstad. Vi har planerat att på Midsommar ska vi vara hos M föräldrar. Igår köpte jag nytt sourround vilket verkligen behövdes för att mitt gamla hade bara sju år på nacken. Haha. :) Så nu kan jag spela & störa grannen som hon alltid gör med mig! Skämt å sidor!
 
Idag har jag varit till Maxi & Knutpunkten. Köpt busskort till pappa Baloo & varit till Apoteket. Ska väl snart börja suga lite golv här hemma. Psykiskt mår jag rätt okej om jag säger så.
 
Jag & M har planerat att åka till Tyskland på semestern. Jag har tagit semester två veckor från träning, läkare, sjukgymnast & psykologer i sommar. Så vi ska dra iväg till Tyskland & bara vara i Kristianstad.
 
M har åkt på jobb för denna vecka. Han åkte i morse så nu är vi själva igen men måste säga att det är rätt skönt att ha det såhär som jag & han har det. Man tröttnar aldrig på varandra. Vi har även varit & hämtat ut våra förlovningsringar som blev klara i onsdags så vi hämtade de på fredagen.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»