-Fredriksdal!

Sa upp Fredriksdal pga. att det blev för mycket för kroppen som jag skrev förut & lite annat också. Går på behandling till sjukgymnasten en gång i veckan nu & får elektriska stötar i ryggen. Har överansträngt hela min höger sida i kroppen pga. att jag är betydligt mycket svagare i vänster sidan. De var ju detta som hände i somras när jag tappade kastrullen på foten med kokande vatten pga. att jag hade överansträngt höger sida och använde mig av vänster sida.
 
De personerna som jag jobbade med på Fredriksdal var rätt jobbiga också. Inget illa menat alltså men de gick heller & prata istället för att inte arbeta. Jag fick mina arbetsuppgifter knep käft gjorde de till 100% när jag var klar fick jag vänta på att de andra skulle bli klara pga. att de hade gått & pratat istället. Jag var inte på Fredriksdal för att umgås & prata med folk utan för att utföra ett arbete. Rasterna anser jag att man pratar på & segar sig men inte att man gör det när rasten är slut. Att man små pratar när man jobbar är helt okej men man ska ändå utföra arbetet man blir tilldelad & inte sinka för andra jobbare.
 
Har jag fel?  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»