-Grannens dotter blev misshandlad igår!

Igår blev antagligen min grannes dotter misshandlades & detta hörde jag genom väggarna här hemma. Så jag gick in as förbannad & bankade på dörren & frågade om någon blev misshandlad. Men grannes dotter svarade nej. I hallen kommer en kille ut & kollar. Tjejen som antagligen blev misshandlad grät så otroligt mycket men sa att allt var bra. Efter det hörde jag bara väldigt lite från lägenheten vid vissa tillfällen så killen lugnade sig säkert.
 
Vem vet men kändes som det ända rätta att gå in & fråga vad som händer & om hon behövde hjälp! Mer kan jag inte göra! Men jag hoppas att denna kille skärper sig & visar tjejen mer respekt. Att slå någon är absolut inte okej!
 
Jag reagerade antagligen på detta viset för att jag själv varit inblandad i de här sakerna. Det är svårt att lämna ett förhållande när man ”älskar” någon. Men ibland är det kanske det ända rätta att göra?! För mig var det i alla fall det.
 
Psykiskt är jag stakare än någonsin & kommer aldrig att acceptera att någon kille behandlar mig som skit igen! Jag är värd mer än skiten under ”hans” skor! Och det är alla andra som lever i de här förhållande!
 
Kan inte beskriva vad jag kände igår när jag gick in till dem. Men det var extremt jobbigt att höra det men ville också se så att tjejen klarade sig. Det hör till att jag hör hennes kille & hon bråka väldigt, väldigt ofta. Och oftast åker det ner massa glas, saker i golvet & man hör att tjejen ofta gråter. Så något står inte rätt till där inne!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»