-Lite att göra!

Igår så åkte jag & pappa Baloo med M hem till Kristianstad. Han skulle hämta posten & vattna blommorna. Resan dit var helt okej men resan hem blev lite jobbig för mig. Vet inte varför men kände mig bara så ledsen inombords.
 
På vägen hem så var vi in om djuraffären & köpte en stor hund bur som Lillan ligger i på natten & i natt verkade det som hon trivdes i den. Vi har varit vaken ett tag jag & de små liven & inte än har hon gjort någon olycka här hemma.
 
M jobbar idag, de har så mycket att göra & de ligger efter så mycket. Funderar på att ta cykeln & cykla till Willys & handla maten tills idag. Men vet inte hur jag gör. Kanske går ner till ICA Arne istället.
 
Nu snart ska jag börja suga lite golv, sen ska jag skura golven & fixa lite. Disken & bäddningen är redan klar för längesedan. Har ingen lust att suga några golv & moppa de men är ett måste när man har djur att i alla fall suga golvet. Men kommer moppa det också eftersom att Lillan löper.
 
Ska även kolla upp lite med min G-M om lite saker. Och sen även kolla lite mer på lite saker åt en kompis som är missnöjd om hur hon blir behandlad på vårdcentralen. Det jag ska kolla med G-M tar jag på måndag. Men tänkte fixa det med missnöjet med vårdcentralen nu!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»