-Mycket känslor just nu & förstår mig inte på mig själv!

Just nu har jag så mycket känslor inom mig! Vet inte riktigt hur jag ska hantera dem. Många tankar är angående de som hände när jag var liten med min bror & många tankar handlar om mitt förra förhållande med Mats! Jag trivs med mitt liv som det är nu! Finns inget jag skulle vilja ändra på!
 
Den 8 April ska jag träffa min nya läkare på psykiatrin! Detta med att det byts läkare hit & dit är jag jävligt trött på men tyvärr så är det så. Jag hoppas att han är bra, att han lyssnar på mig & tar mig på allvar. Annars begär jag fan att få byta! Det är viktigt att man tycker om sin läkare & känner förtroende för honom/henne! Jag hoppas i alla fall att denna stannar mer än 7 månader vid min sida. Redan haft tre olika läkare på psykiatrin på ett drygt år! Tycker det är för jävligt men bara att gilla läget!
 
Vissa saker känner jag att jag bryr mig mycket om men andra orkar jag inte lägga energi & kraft för att ens diskutera eller bry mig om! Känns lite som att jag känner massor men innerst inne inte bryr mig om vad som händer eller har hänt.
 
Hur går det ens ihop? Jag fattar inte det, det går inte ihop enligt mig! Kan någon förklara för mig varför jag känner så? Få mig att förstå mig själv? Ibland förstår jag inte mig själv överhuvudtaget! Har antagligen med mina diagnoser att göra men önskar ändå att jag kunde förstår mig själv mer, vilket skulle göra saker så mycket enklare för mig än vad det är nu!
 
Jag vet att det inte finns svar på allt man undrar, funderar över & frågar om men lite mer borde jag i alla fall förstå mig själv i vissa lägen! Eller?  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»