-Ny mobil, dator & cykel.

Jag har köpt ny dator & mobil. Har köpt en mobil som jag verkligen ville ha & en dator som jag verkligen ville ha. Som jag verkligen var i behov av. Sen har jag fått en tidig födelsedagspresent av M. Jag fick en ny cykel. Så nu i sommar har jag en riktig cykel att cykla på. Utan att behöva vara osäker på att den gå sönder när jag är ute. Den jag hade tidigare var så opålitlig! Har kvar den gamle också som jag kommer använda lite då & då. Min nya cykel står i källaren & den gamle i cykelstället utanför porten. Här får liksom inget vara ifred. Inget direkt bra område som jag bor i. Men jag är nöjd med att ha tak över huvudet det är det viktigaste!
 
Har fått ny kyl & frys vilket jag felanmält för 1 år sedan men bättre sent än aldrig. Den kom i tisdags & är så fin & det är så skönt att ha fått en ny. Det bästa av allt är att min mat håller sig mycket längre nu.
 
Igår var Kärnfastigheter här & gjorde sin årsbesiktning av lägenheten. Vilket kändes bra jag påpekade allt som jag påpekat vid tre andra tillfällen också, så får se om de gör något åt det men de tror jag ju inte. Men har en lägenhet i alla fall. Finns ju de som inte ens har det!
 
Jag stortrivs i lägenheten & just nu känner jag att jag inte vill flytta på väldigt länge. Jag har äntligen slått mig till ro & kan känna den där tryggheten jag inte kunnat känna på en del år. Det är viktigt att kunna känna sig trygg i lägenheten & det är viktigt att man trivs. Som jag skrev förut så är området inte så bra men jag trivs så bra i lägenheten. Det är det viktigast!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»