-Sjukgymnasten!

Har haft en underbart trevlig & mysig helg. Har väl inte tänkt så mycket under helgen utan bara mest varit & njutit av att komma hemifrån lite. Vet inte vad jag ska skriva om idag.
 
Igår var jag till sjukgymnasten & fick stötarna till rygg & arm. Börjar känna lite att detta är bortkastad tid att gå dit. Men jag går ändå dit för att jag hoppas på att det kommer att hjälpa mig. Går en gång i veckan till L & han är en väldigt bra sjukgymnast!
 
Varje gång jag varit till honom så efter behandlingen så tejpar han stora tejpbitar på min rygg. Inte nu sist när jag var till honom utan förra gången igen så tog jag upp detta med att det hugger i min fot. Även det är i höger sida. Så han har börjat tejpa foten & mitt ben med tejp för att foten ska vara i ett speciellt läge.
 
Har även fått övningar till foten som jag gör dagligen. I början så var det bara jobbigt & invecklat att göra alla övningar till både fot & arm men nu går det galant eftersom att nu har jag ju lärt mig övningarna.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»