-Skohornet bankandes i väggen pga. irriterande grannar! Haha!

Jag har enormt irriterande grannar måste jag säga! Denna ur dåliga musiken som spelas, saker som kastas i golven & bråken man vaknar av på natten är extremt irriterande! Snart tappar Anna tålamodet! Har redan varit i kontakt med mitt hyresbolag två gånger om detta & inget händer! Har jag inte rätt att tappa tålamodet då? Snart kommer jag gå in & säga ett & annat till dem! Gilla läget Kärnfastigheter! Kanske slå skohornet i huvudet på dem? Haha skämt å sidor! Bara för att jag just precis nu tänkte på när jag bankade skohornet i väggen!
 
Jaja, snart tid för lunch! Ska bli gott är väldigt hungrig har som vanligt inte ätit frukost. SKÄRPNING ANNA! ;) Ska även fixa katternas burar & så!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»