-Anticimex har varit hos oss idag.

Anticimex har varit här nu & ville egentligen bespruta hela lägenheten så att krypen skulle försvinna. Men eftersom att det är en kostnad som mitt hyresbolag får bekosta så skulle vi prova med att lägga ut små plattor i lägenheten som inte är skadliga för mig eller katterna.
 
Känns skönt att det äntligen är på gång nu. Så vi skulle höras om max 3 månader för & se om krypen har blivit mindre & om den där lilla asken gjort vad den ska.
 
Angående mögel & så är inte bekräftat ännu utan jag kommer få ett brev om någon vecka angående det. Men jag & måna fler är 100% säkra på att där i alla fall är mögel i badrummet.
 
Men det får jag snart svart på vitt. Och jag hoppas ju att vi alla tror fel.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»