Anticimex & psykiskt!

M är borta & jobbar denna vecka. Igår fixade jag med lite saker här hemma sen åkte jag iväg & tog en fika med E. Idag har jag städat & fixat. Gjort i ordning kattlådan & bytt all sand i den o.s.v. Ska ta en runda till Biblioteket sen tänkte jag. Har även målat en låda som jag ska slå in min lillebrors födelsedagspresent i.
 
Psykiskt mår jag ganska hyfsat. Finns inget att klaga på just nu. Kroppsligt är en annan femma det. Har så ont i min arm & sjukgymnasten kör på med sin Akupunktur. För två gånger sedan skulle de vara sista behandlingen men har tyckte att vi skulle fortsätta. Så jag håller fortfarande på med Akupunkturen vilket jag känner inte ger mig ett skit länge. Känns som man står & trampar på samma ställe hela tiden. Men det är bara att lyssna & fortsätta som jag gör.  
 
Anticimex var här i måndags & kollade igenom kök & badrum efter mögel. Jag tror att det är fullt med mögel i badrummet. Jag är ofta väldigt trött, ont i huvudet & känner mig inte bra i denna lägenhet. Enligt Kärnfastigheter som också var med i måndags så skulle det komma ett brev om några veckor. Jag hade även sparat ett djur som kryper runt i mina lådor, skåp & på toaletten. De ska i alla fall komma tillbaka & ta bort dessa djur åt mig.
 
Tycker det är skamligt om det visar sig att Kärnfastigheter & även SOC har kollat detta innan jag flyttade in. Har änden bott är i ett & ett halv år nu. Men jag ska helt ärligt säga att jag är ju medlem i Hyresgästföreningen så jag kommer i alla fall kontakta dom om jag får ett brev där det står något om mögel eller så.  
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»