-Farsdag middag!

I natt har jag inte sovit så bra. Varit en hemsk natt. Nu på morgonen har jag bäddat rent i sängen & ska senare gå ner & titta om det finns en tvättid igen. Tvättade ju igår men kände att jag behövde byta i sängen då jag svettats så mycket i natt.
 
E kommer idag en runda. Och ska hämta lite böcker & sådant som jag har lånat av henne. Sen kommer pappa Baloo på middag. Ska göra hemmagjord Pizza. Ska bli skoj att träffa pappa Baloo för att det var ett tag sedan nu måste jag säga.
 
På torsdags ska jag & M en snabb sväng in om mamma & kollar på L:s jultidningar som han säljer. Och efter det ska vi till Polisen & fixa ID-kort till mig. Ska bli skönt att få det gjort. Fredagen åker vi till huset hela familjen. Jag, M, L, L & M.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»