-Läst lite böcker & besök av E igår!

Jag har sålt en hel del på Tradera. Sen har jag även köpt tre böcker. Pojken som kallades det, Pojken som inte fanns och Pojken som överlevde. Det är verklighetsbaserade böcker & jag har nu läst alla tre & det var en riktig hemsk historia om vad denna pojke varit med om i sin uppväxt. Men dom berörde mig också väldigt mycket. Jag måste även få säga att dem var väldigt bra.
 
Nu har jag letat upp 4 böcker till som är verklighetsbaserade på Tradera som jag har budat på. Som jag har hört ska vara väldigt bra!
 
Idag har jag diskat lite, plockat upp & fixat här. Ska ner till Posten sen & skicka ett paket jag sålt på Tradera. Väskan är packad för färden till Kristianstad.
 
E var på besök igår. Hon kom med fika, Saffrans muffins as goda om man får säga så. Var skönt att jag fick träffa henne. Det är min bästa kompis!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»