-Flytt till större! SOC var kanon bra igår!

SOC var ju här igår. Och det gick hur bra som helst. Hon kom ju vid 16:45 bara för att hon hade jouren igår så hon bokade mig då. Diskuterat om ny lägenhet någon annanstans & det är på gång allt detta med byte av lägenhet.
 
Bett om en tvåa eller trea. Får se hur det gå men lägenheten blir i alla fall inte mindre än vad den är nu. Hon skulle kolla upp & prata med sina kollegor idag. Hon hade troligtvis redan en lägenhet jag kunde ta & det var en trea! Men om det inte blir något med trean så är det i alla fall bokat att det bli flytt. Det är inget snack om saken!
 
Den 17 september är det stort möte på SOC angången planering av allt. Dom vill även höra hur trapphuset & området har varit att bo i. Jag har mycket att ta upp med SOC om hur det varit & är här. Ska bli skönt att sitta öga mot öga & berätta hur jag upp levt allt här.
 
Hon som var här igår var här en väldigt lång stund då jag hade så mycket att ta upp. Men det var det värt. Kvinnan som var här är precis lika bra som hon jag hade tidigare!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»