-Gjort en hel del i helgen! Super helg!

I torsdags efter psykologen åkte vi till Kristianstad & sov där en natt. M klippte gräset & var till tippen & jag städade lite & sådant som behövs göras ibland. På vägen till Kristianstad körde vi inom Förmedlingscentralen i Tyringe & handlade lite.
 
På fredagen så åkte vi hem rätt tidigt om jag säger så. På vägen hem till Helsingborg åkte vi ytterligare in till Förmedlingscentralen i Tyringe & handlade lite.
 
Igår lördag var vi till Landskrona & lite överallt. Packade också in en del julklappar när jag kom hem. F, E, M, H, Bebisen & E julklappar är klara!
 
Idag har M åkt hem för att byta till arbetsbilen & jag sov när han åkte så jag följde inte med. Har diskat lite & plockat ska snart rensa kattlådan & suga golv när klockan slår 10!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»