-Idag ska jag skicka in Fondansökningarna! :)

Idag ska jag träffa min GM på Biblioteket & fylla i massor av fondansökningar. Allt är klart jag vill bara att hon dubbelkollar så att jag fyllt i rätt. Men det tror jag faktiskt jag gjort. Alla papper är fixade & kopierade, frimärke på kuverten, adress & avsändare skriven på kuverten. Så det kommer nog gå rätt snabbt.
 
Igår så tvättade jag en hel del. Var rätt mycket tvätt denna gången. Precis vickigt det sista som inte hann torka i tvättstugan. Diskat & fixat här hemma. Imorgon kommer hon från SOC för att kolla lägenheten & det ska bli väldigt skönt. Har faktiskt mycket att ta upp med henne när det gäller alla mina grannar osv.
 
Funderar på att gå ner & boka en tvättid idag också så att jag får tvättat gardinerna från vardagsrummet som jag bytte igår så är det också klart.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»