-Psykologen gjorde mig helt slut i Torsdags!

Var till psykologen på HAB i torsdags & gick hur bra som helst. Var helt slut efteråt. Pratade mycket om F & vad som hade hänt. Enligt min psykolog så har inte hon med att göra hur min ekonomi ser ut & hon ska inte ens kommentera det & det håller jag med om. Hon ska skita blanka fan i hur min ekonomi ser ut.
 
Sen diskuterade vi om att jag inte tyckte det var okej att fråga mig om jag skulle vara med att länga pengar till julklapparna när de redan har köpt dem. Och psykologen håll också med på att det gör man inte. Visst att man kan fråga om jag vill vara med men om jag sen säger nej så kan inte hon bli sur & börja kritisera min ekonomi o.s.v.
 
Psykologen tyckte i alla fall att det var bra att jag skickat Fondansökningarna till henne. Och att jag då föregått med gått exempel & visat att man ändå kan bete sig på ett någorlunda bra sätt. Och att jag visat att jag bryr mig om henne oavsett om man är oense ibland!
 
Som psykologen även sa så tyckte hon inte att jag skulle lägga min energi på detta längre. Jag har gjort allt jag kan nu.
 
Berättade även att jag köpt julklappar till min systers bebis & även till min syster. Och då kommenterade min psykolog att jag beter mig verkligen som en storasyster & visar att jag bryr mig. Nog tjatat om detta nu! Vet i alla fall att jag gjort rätt!
 
Var även på massage efteråt & det var hur skönt som helst. Hon har börjat massera hela ryggen eftersom att jag har förslitningar på alla mina kotor. Det visade plåtarna från röntgen!  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»