-Tissel, tassel & krusiduller är inte min sak! Ta mig som jag! SVÅRT för vissa?

Hände en del saker igår som jag inte kommer gå in på så mycket här. Men det kändes så skönt att äntligen säga ifrån. Min psykolog & många andra har varit på mig länge om detta! Och nu är det gjort! Sen att dra in min relation & saker som hänt mellan mig & min mamma var ju lite & ta i. Haha. Inte bara en som gör fel i vissa saker! Mamma är alltid en mamma! Punkt slut!
 
Men att alltid få känna sig nedvärderad i en familj & alltid för hör men Anna så kan du inte säga & så kan du inte göra är inte rätt. För jag har inte alltid fel. Men vissa ska ju känna sig bättre än andra. Så är det ju bara.
 
Jag har i alla fall gjort rätt i detta läget. Bara för att jag har mina diagnoser betyder det inte att jag alltid är ”dum i huvudet” eller ”gör fel”! Lär er det! Visst jag kör inte med vissa krusiduller, tissel & tassel men det är sån jag är. Jag får ta människor som dom är & dom får ta mig som jag är! Funkar inte det så får man ta avstånd svårare än så är det inte.
 
Det har i alla fall släppt en stor sten från mina axlar. Och på torsdag ska jag till min psykolog & visa vad jag skrivet & även det jag fått. Så får vi se om hon anser om jag gjort fel. Brukar visa henne vad som skrivs när jag inte förstår riktigt vad fan som gick fel. Och det är oftast hennes saker jag visar. Men oftast tycker hon att jag skrivit bra tillbaka på alla snäsigheter o.s.v.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»