-HAB mötet gick bra, tvättning på g & städ!

HAB mötet gick bra i Torsdags. Kom överens om Psykologen & massage ett år till framöver. Kom också fram till att jag skulle boka en läkartid på Vårdcentral för att få någon utvadering på min värk. Då de kan sitta i mitt skelett om det gör det finns det medicin som kan hjälpa lite mot min värken. Vi ska även utreda varför jag mår så illa varje gång jag åker bil & sover på rygg. Vi har prövat i ca 2 års tid nu med åksjuketabletter men det hjälper inte för fem öre!
 
Pratade mycket med GM vilket jag kommer fortsätta med att förkorta hennes namn med P nu i fortsättningen. Pratade länge med henne efter mötet & gick igenom vad som hänt i mitt liv den senaste tiden.
 
Idag håller jag på att tvätta. Väldig svårt att få tvättid i detta huset. Ska även sända iväg ett mejl till Kärnfastigheter angående badrummet om att det är antagligen målat med fel färg. När man har duschar & tar på väggen så får man färg på handen. Även felanmäla den nya kranen i vasken på toaletten. Även ta upp att jag inte fått mitt namn i trappuppgångrn än. Man får verkligen tjata på dom.
 
Ska även städa upp lite här. Pappa Baloo kommer antagligen på midda idag. Vi tänkte ha friterade Vårrullar, ris, sötsur sås & soja. Jag har varit sugen på Vårrullar länge nu.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»