-Huset idag!

Idag ska vi åka till huset & fixa. :-) Bestämt att jag ska vara lite i trädgården & fixa. I morgon ska vi hämta min förlovningsring som vi lämnat in för att förstora! :-) ska bli skönt att kunna använda den igen! :-)
 
Ska bli skönt att komma ut lite då jag varit osocial hela veckan & inte varit ute. Har liksom inte orkat att gå ut. Har velat ha en vecka där jag bara gått i mys kläder & bara varit! Vilket är väldigt skönt i bland.
 
Igår städade jag badrummet från golv till tak. Sög lite golv, damma, torkade golv i hela lägenhet. Skönt att få de gjort. 
 
M har också för någon vecka sedan sätt haspar på alla fönster så att katterna inte kan gå ut när vi öppnar dom. Har även fått besked om att jag kommer få ett förråd men när vet dom inte. Men det tror jag att jag har skrivit innan. Ska blir skönt att få bort sakerna i vardagsrummet!
 
Längtar tills jag ska göra synundersökning & fixa glasögon. Ska bli skönt med nya.
 
Idag har jag diskat, packat lite osv.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»