-Sytt gardin, ICA & M jobb!

Igår var M ledig så vi åkte en runda till Väla & köpte sista dop presenten till min lillasysters bebis. Köpte även två ljus lyktor som man hänger på gardinstången. Vi käkade lunch på Väla!
 
Idag jobbar M igen. I morse åkte han till Emmaboda & ska sova där tills fredag sen kommer han hem till oss igen.
 
Suttit längre idag med att sy en gardin som jag nu har hängt upp i vardagsrummet. Gardinen ska jag ha när solen lyser in på TV:en när den gör det är de bara att dra för. Så stör inte solen i TV:en.
Var klar vid 12 med att sy. Efter det tänkte jag städa upp här & fixa. Men sätt nog för länge med att sy för att ryggen värker som bara den nu.
 
Men har iallafall kommit iväg till ICA Arne & handlar mat som jag ska laga till sen. Just nu orkat jag inte riktigt göra något så ligger & vilar i sängen & har tagit en tablett!
 
Så här blev gardinen! 
Vill inte ha samma tyg som alla andra så tyckte detta va härligt.
 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»