-Haft en bra Jul & Nyår!

Var ett bra tag sedan jag skrev sist. Haft en underbar Jul & Nyår! Mysigt sällskap & många fina julklappar.
 
Haft mycket precis innan Jul med flytt & så. Den nya lägenheten är ny målad & fin. Alla möbler är på plats & gamla lägenheten är städad & nycklarna lämnade.
 
Får behålla förrådet på Industrigatan 20 pga att jag inte fått något på det nya stället. Så har en bricka kvar till gamla stället.
 
M är & jobbar i Arvika denna veckan så jag & katterna är ensamma nu som vi inte varit på många veckor för att M har varit ledig länge.
 
Tid för att söka ny Aktivitetsersättning så har mycket att fixa med just nu känns det som. Måste fixa en ny läkartid på ÖPV i mitten av Februari vilket kommer blir svårt då det är långa köer till läkarna. Hoppas på att få förlängt. Vilket jag har goda chanser till.
 
Idag kommer det killar & sätter nya lister i hela lägenheten. Så alla möbler hat jag fått ställa i mitten av rummen. Och på fredag kommer sotaren & ska fixa här.
 
Börjar komma till ro & vänja mig vid nya stället. Vilket känns väldigt skönt. Ovant att ha så stort jämfört med den andre lägenheten.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»