-Detta var längesen! :(

Det var evigheter sedan jag skrev här på sidan. Varför vet jag faktiskt inte. Har väl inte känt mig riktigt motiverad till det. Det går ju i perioder för mig. Sommaren har varit kanon. E har fyllt ett år & det är snart jul också. Tiden bara springer iväg.

 

Haft en kontaktperson under sommaren & det fungerade inte alls. Enbart ute efter pengar den personen. Har varit utan psykolog sen i 25/5. Så har fått besöka Södermottagningen akut en runda. Södermottagningen skrev ett brev till HAB angående mitt förändrande mående.

 

Nu på torsdag ska vi ha ett stort möte på HAB då min nya psykolog börjar. Så vi ska gå igenom vad jag förväntar mig & vad jag är i behov av från henne. Massage har det inte blivit så mycket av heller då det varit semestertider & när semestertiderna var slut så har jag själv valt att avboka två gånger när det.

 

Har köpt en del julklappar redan. Tycker inte om att vara ute i sista minuten när det gäller sånt. Ser att jag haft många flitiga besökare här på bloggen fast att jag inte har skrivit något. Tacksam för att ni vill läsa vad jag skriver.

 

Puss & Hej Leverpastej! :)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»