Blödande magsår igen?

Igår va jag till Södermottagningen. Gick väldigt bra där. Fick träffa min nya sjuksköterska. Väldigt trevlig.


När jag kommer hem äter jag en apelsin. Och som många vet har jag problem med magen sedan förr. Med blödande magsår o.s.v.

Jag fick i alla fall jätte ont i magen av denna apelsin. Den va väl för sur. Och hela natten har jag varit på toaletten & det är rent blod i avföringen.

Inget som alla kanske vill veta. Det börjar ju även närma sig jul & då brukar jag få extra ont & problem med magen. Men inte såhär som jag haft i natt.

Har varit ner för att lägga in två maskiner tvätt. Tiden stannar inte upp bara för detta. Känner mig lite slö.

Jag är inte så orolig eftersom att jag ska till läkaren idag så ska ta upp det där. Ont i magen har jag i alla fall från helvetet.

Nu ska jag se lite tv med katterna, sen ska jag ner till tvätten. 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»