-Kontroll eller vad?

Det är så otroligt jobbigt när M:S bästa kompis bor en våning ner. Han är ju typ här jämt. Är alltid så orolig att jag ska träffa på M. Jag vill inte se han, höra han, prata med han eller något. Men eftersom att han är skyldigt mig så mycket pengar måste jag har kontakt via SMS. Men när han betalat tillbaka allt så bryter jag kontakten helt.

 

Har fått blockera vissa på FB pga. av att M har sån koll på mig. Han kan ringa eller sms:a & berätta att jag tatuerat mig där & där, han frågar hur jag fått pengar till det? Tycker inte han har med det att göra. Han vill bara ha kontroll över mig. Sen är han påpekat ofta  för mig vilka jag har hos mig & när.

 

Vill bara flytta. När jag vet att han är här i huset. Så flyttar jag mina skor från ytterdörren & ställer dom så att dom inte syns i brevinkastet. Släcker ner hela lägenheten & sätter mobilen på ljudlös. Orolig att han ska komma upp till mig & det vill jag inte. Är det meningen att det ska vara så?

 

Känns som ett fängelse här. Varje gång jag kommer hem från stan så smyger jag fram till huset & kollar så att hans bil inte är där. Är han där så tar de långtid innan jag går hem. Ringer alltid C då & har hon i mobilen. Springer upp för trappan & låser upp så fort jag kan. Ska de vara så?

 

Varje gång när jag kommer hem eller något så kollar grannen i sitt nyckelhål eller så kommer han ut för att kolla mig. Hur kan annars M veta allt om mig? Jag va vän med grannen på FB men tog bort honom & blockerade honom så får M reda på något om mig nu så är de ju pga. av att grannen bor här nere.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»