-Min familj & T fick mig att lämna M.

Min familj har alltid funnits för mig. Dom har stöttat mig & hjälpt mig. Dom är fortfarande ett enormt stöd för mig.

 

Pappa har ju verkligen sett otroligt mycket mellan mig & M. Han har ju varit med alla 7 åren. Jag har alltid pratat med min pappa om allt & han har alltid varit en bra lyssnare. Under en längre tid så pratade jag mycket om att jag ville börja ett nytt liv. Det blev så tillslut.

 

Det som va lite underligt när jag tog beslutet att lämna M va att T tog emot mig med öppna ramar. Fast att jag bara hade träffat henne två gånger . Jag sova en hel del hos henne under den jobbiga perioden när allt hände. Hon va ett stort stöd för mig under hela resans gång.

Är så tacksam för att ni alla funnits för mig & gör. Ni betyder otroligt mycket för mig, jag älskar er enormt mycket. Glöm aldrig det.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»