-Flytt till Vålberg.

Efter några veckor fick jag hjälp av socialen i Kil till lägenhet. Dom betalade hyran men jag fick köpa den själv. I Vålberg. Då va jag 15 år gammal. Jag flyttade dit och var fortfarande tillsammans med honom.

 

Efter ett tag så flyttade han också till Vålberg men vi bodde inte tillsammans. Medans vi höll på att packa ner hans saker i hans gamla lägenhet så hände något med honom. Men vad? Han började ta tag i mig på ett sätt som inte va okej. Det gjorde ont. Minns det än idag. Så jag ringde till hans mamma så hon hämtade oss.

 

Förklaringen jag fick efteråt var att han mådde så psykiskt dåligt av att vara där. Han sa förlåt och att han älskar mig.

 

Men vill tillägga att detta är så jag upplevt det sen upplever ju inte alla människor det lika.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»