-Mödravården.

Dagen därpå skulle jag till mödravården för att ta klamydia test och det visade sig att det va positivt. Vart hade jag fått klamydia ifrån? Jag har inte varit med någon annan inte varit otrogen o.s.v. Visade sig även att jag va mitt uppe i ett missfall. Berodde antagligen på att han sparkade mig i magen dagen innan. Hade så ont i magen det va som 100 knivar skar i magen och blödde jätte mycket. Han brydde sig inte det minsta utan han levde vidare som han ville. Ingen tröst eller hjälp hemma. Va fortfarande jobbigt efter operationen både psykiskt och kroppsligt. Situationen mellan mig och pojkvännen på värkande mig, slagsmålet, oron allt var riktigt jobbigt då.

 

Jag började fundera! Han sa att han inte hade varit med någon annan än mig. Men hans liv fortsatte som förut. Han hjälpte inte till något och han satt bara med mobilen åkte och va borta när han kände för det och hur länge. Sa aldrig vart han skulle.

 

Jag kände mig nästan alltid osynlig och oälskad. Jag passade när han behövde mig, ville något och hade lust.

 

Men vill tillägga att detta är så jag upplevt det sen upplever ju inte alla människor det lika.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»