-Är så FÖRBANNAD på MATS!

Nån har uppgett att min mobil nr är Mats. Så massa företag, inkassobolog & kronofogden som han är skyldig pengar ringer till mig. Jävligt störande! Mitt nr stå inte registrerat i mitt namn eller Mats. Jäkla idioter. Så vad är oddsen att bolagen ringer mig och söker en person som har samma namn & efternamn som mitt X? Dom kan ju inte ringt fel eftersom att dom sa att Mats hade uppgett att mitt nummer va hans. Men när jag frågar Mats om detta nekar han. De är ingen slump & de är inte bara en gång företag ringt & sagt att Mats uppgett mitt nr som hans. Mats nekar. Vad är de som händer? Vad ska jag göra så att företagen fattar att nr är mitt? De är jävligt jobbigt att de ringer hela tiden. Jag vill väl för fan inte höra om hans skulder osv! Hur går jag vidare med detta?
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Emma

Framhärda i att det är ditt nr och att de fått fel nr av honom. Eller byt nr och ge honom inte det nya.

Svar: De har jag inte tänkt på :)
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-06-12 | 18:41:46

»
»
»