-Lagen har ändras efter alla år så kan anmäla de hela!

Har ju fått så många mejl pga. inläggen på bloggen igår & jag har länge funderat på att anmäla de som hänt mig.
 
Och enligt en kompis som varit med om samma sak så har lagen ändrats en hel del de senaste åren. Jag trodde de va för sent att anmäla vad som hänt eftersom att det gått så många år. Men tydligen så kan jag anmäla när jag känner mig redo! Så det är något jag funderar på just nu rätt mycket.
 
Denna person som har gett mig all info & har själv gått igenom hela grejen med anmälning & så. Och hon hjälpet mig gärna igenom allt när jag väl är redo att anmäla. Hon skriver att vi klarar detta tillsammans! :-)
 
Det är sånt som gör att jag vill fortsätta kämpa! Och sen veta att jag har en person vid min sida som redan gjort detta tidigare & de skulle göra att jag kände mig tryggare.
 
Kommer lägga upp lite fakta här på bloggen senare idag för att jag vet & fick höra igår om andra som varit med om samma sak. Så kanske kan hjälpa någon annan också!
 
Vill tacka H så enormt mycket för all stöttning som jag får av dig!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»