-Massa som bryr sig & mkt peppning ikväll!

Jag delar nästan alla mina viktiga inlägg på Facebook & har fått mycket mejl & peppning om allt om övergreppen! Många skriver om att det borde pratas mer om sånt här. Och de håller jag helt med om! Jag är så tacksam för allt stöd jag får av er. Och jag har full förståelse för att vissa inte vill kommentera här & att ni slänger iväg ett mejl istället! :) Jag vet iallafall från ikväll att jag har extremt många som bryr sig om mig & som finns för mig! Jag är så tacksam för det! Tack så jättemycket! Ni som varit med om någon form av övergrepp ska veta att ni inte är ensama. Det fick jag bevisat för mig tydligt idag!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Anonym

http://hyllat.se/dela-den-har-filmen/


Svar: Gjort! :) Tack för tipset!
Anna Christensen

»»»»»»»» 2014-08-22 | 09:07:45

»
»
»