-Agg mot min bror! En polisanmälan borde gjorts enligt många! Men....

Det finns en viss person som jag alltid & kommer alltid ha agg till & det är min storebror! Alla vet varför!  Eller hur? Men när pappa Baloo berättar åter & åter igen vad min bror gör & hur fan han behandlar sin egna far! Blir jag SÅ arg & allt blossar upp inom mig! Varje gång pappa berätta vad han gör så skulle jag helt enkelt bara kunna spotta honom i ansiktet & slå han en del smällar! Får man skiva såhär? Ja sålänge jag inte gör handling av det! Å det tänker jag inte men har stor lust!
 
Hur fan har min bror ens mage att krångla med en "gammal & mycket sjuk människa" såhär? Min pappa är också din pappa! 
 
Människor tänker bara på sig själv idag! Vart är vi påväg?! Visa människor respekt & det handlar mesta dels din familj!  Man kan bråka & vara oense men din familj är ändå ditt kött & blod!
 
Sen finns det även vissa gränser man inte går över & kan acceptera! Finns saker jag ALDRIG kommer acceptera när det gäller min bror! Enligt mig är han INTE mitt kött & blod men min far är ändå hans pappa också & det resulterar i att jag INTE har anmält min bror för det han utsatte mig för när jag var barn!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»